Follow-Follow

03 December, 2012

Smile (^_~)

Cerita Pasal Hamba Allah Yang Sorang Ni ('',)


My Reply : Waalaikummusaam , Ya .. Aku Ada Kat Bumi Lagi .. Hehe Gurau .. Aku Stay Kat P.D. Sekarang , Sekali Sekala Balik Melaka :) . And Taklah  , Aku Tak Hilang Pun , Just Sedang Mencari Ketenangan ... Terima Kasih Sebab Ambil Berat Pasal Aku .. Even Aku Tak Kenal And Tak Pasti Siapakah Kau Wahai Hamba Allah ? :)..  Last One , Jaga Diri Baik-2 , Jika Ada Umur Yang Panjang InsyaAllah Kita Bertemu Lagi Di Lain Hari , Dan Aku Harap Kau Akan Bagitahu Siapa Kah Kau Pada Waktu Tu .. Assalamualaikum Kembali :) .


_______________________________________________________________________

Kay Off Cerita Pasal Hamba Allah Tu  
Nak Cerita Pasal Silat Pulak .

Semalam Akhir dan Beberapa Pesilat Yang Lain ,
Mewakili Persatuan Seni Silat Perguruan Seni Silat Perguruan 3 Serangkai .
Pergi Ke Banda Hilir Melaka Bersempena
'Program Peragaan Busana Persilatan'

Even Akhir Tak Berapa Sihat ,
But Akhir Tetap Pergi Sebab Ada Semangat Pendekar Dalam Diri Ni :D .
Well , Macam-2 Silat Lain Yang Akhir Dapat Jumpa
Seperti 'Silat Langkah Bromo' , 'Kuntau Purba' , 'Gerak Insan Seni' , 'Bangau Putih' , 'Gersaka'
Dan Macam-2 Lagi La ..

Memang Penat , But Happy Jugak La , :)




Note : Actually Semalam Lepas Balik Akhir Terus Makin Bertambah Rasa Tak Sihat .. Bila Bangun Pagi Ni , Selera Makan Takde Langsung .. Then Bila Akhir Nak Ambil Air Kat Dapur , Akhir Rasa Macam Nak Pitam .. Then Mak Dan Ayah Bawak Pergi Hospital .. Rupanya Badan Akhir Kurang Air , Tu Je . So Dalam Dua Tiga Hari Ni Akhir Kena Rest Je , Kalau Tak Nanti Boleh Pitam  (^_^) ..

No comments: