Follow-Follow

21 August, 2012

Tragedi di Eid's ke-2 ..


''Malang tak berbau''
sebuah peribahasa yg kita selalu dengar kan kan ?
tapi alangkah bagusnya kalau ianya berbau..
hehe , merapu dah .

okay , 1st of all , salam aidilfitri buat semua pembaca ,
makcik,pakcik,kakak,adik,abg,nenek,atuk-2 semua ye ^^
akhir dah lama sangat tak HUPDATE blog .
tapi tiba-2 malam ni terasa rajin pulak ..
YOLa..
akhir nak cerita yang akhir terlibat dalam kemalangan motor
semalam , a.k.a. 'syawal ke-2'

kisahnya macam ni ,
akhir nak balik ke rumah lepas hantar akak akhir
pergi kerja..
mula-2 akhir bawak dengan tenang , rilex , steady .
tiba-2 ada dua budak motor bawak laju dari belakang akhir .
motor akhir bergesel dengan motor dia ..
tapi akhir boleh perasan yang dia tolak motor akhir..
then akhir jatuh ketepi..
atas pasir ..

ingatkan diorang tu berenti ke apa untuk tolong ,
tapi tak , masing-2 bawak laju je ..
akhir da nak pitam da , tapi akhir bangun
bwak motor balik rumah , ke klinik dan ke balai polis .
untuk buat report .
that's all..
..........

btw..
alhamdulillah , walaupun akhir cedera teruk ,
takde apa-2 pendarahan yg lebih dasyat berlaku .
so keadaan akhir normal dan akan sembuh semula tak lama lagi ^^
di bawah adalah sebahagian dari gambar cedera akhir .

1. Tangan .


2.Kaki . (kepala lutut retak akibat cedera di tempat sama seperti tahun lepas)

3. Jangan pitam pulak tengok ni , hehe , Bahu .. paling teruk ..
terkoyak sampai nampak daging .

okaylah , akhir pulak rasa penin-2 
lepas tengok gambar luka sendiri ni , ehehe .
Salam Aidilitri ya .
sehingga bertemu lagi di lain entry jika saya panjang umur ^^
Assalamualaikum .