Follow-Follow

17 January, 2012

★★ Kawan Ampat Tahun ★★ Happy BirthDay Kawan

nampak takk ?? Guitarist terhebadd tu .. 
namanya ZULKARNAIN BIN ZAZALI ٩(●̮̮̃•̃)۶

Okeyh , ni nak story sikett ..(kisah PENDEKK)
Tuan Gambar di atas ni adalah SAHABAT kepada Akhir sejak kali pertama masukk SMK MALIM ..
mase tuu Akhir comelll lagi ,HAHA
masokk SMK Malim tak bape nak kenal sape-2 masa tuu ,Form 1 la katekan .
tapi entah macam mana la kan boleh terlepak dengan budak ZULKARNAIN ni , HAHA
Kali petama masa tu Akhir ingat lagi kiteorang rehat sama-2 waktu rehat (rehat sama-2 waktu rehat?ayat pelik,HAHA)

SEJAK dari rehat bersama itulah , Kami menjadi rapat ..
Dari situ jugalah , kami saling mengetahui bakat masing-2 dalam bidang muzik ..
Akhir boleh bermain gitar dan begitu juga Zul , tapi Zul boleh bermain gitar lebih baik dari Akhir. :)

Dulu , kami pernah cadang nak sama-2 sertai band sekolah ..
Tapi rezeki tak memihak Akhir ...
Zul kini adalah gitarist utama sekolah , dan Akhir hanyalah bekas rythm gitarist sekolah ..
Akhir tak pernah cemburu , tapi rasa gembira sangat dengan kejayaan dia .

14 /1/ 2012 yang lalu adalah tarikh genapnya umur si Zul ni kepada 16 tahun .
16 ?? Tua da kau Zull 
Aku nak sangat ucap kat kau ''Selamat Hari Jadi''
tapi tak sempat nak jumpa kau sejak jumaat hari tu ,
maafkan aku ye
harap-2 kau senyum selalu ,
kalau kau sedih , ke ade orang buli ke , jgn sorok dari aku tau ..HAHA
aku bergurau laa, emosi pulak , hehe :)

Zul..
aku nak kau teruskan kejayaan kau dalam bidang muzik ni ..
kau kena ingat ,
aku sentiasa sokong dan ada di belakang kau tak kira apa pun berlaku :)

Kalau kau nak tau kan...
aku gembira sangat dapat kawan macam kau ..
Kita da macam adek beradik kan ? :)

Dulu pernah jugak la kita gaduh , 
Tapi takde la teruk sangat kan ? Dan mybe masa tu aku yang buat Silap .
Harap Maafkan Aku Ye Zul .
Moga Persahabatan kita Kekal sampai Bila-2 .

gambar masa kami sama-2 ke pertandingan Gamelan & Caklempong Peringkat Sekolah-2 Negeri Melaka 2010.
kami bawak lagu pertama kami sebagai sebuah band ''21 GUNS'' ٩(●̮̮̃•̃)۶



AKSI KAMI DI PENTAS BERSAMA .  ಥ_ಥ ..

.....................................................................................................

Sekali Lagi Aku Nak Cakap, Zul
Moga Persahabatan Kita Kekal Sampai Bila-2 .

Zul Dannyz Zazali & AkhiRoyz Fadzil
13/1/2009 --> FOREVER .


psst : Cantik tak gambar tu ? HAHA , lama woo kawan ngn Zul ni ,
empat tahun da tauu . Harap-2 Angka empat tu akan terus bertambah dan bertambah :)



3 comments:

Detektif Ans said...

Kawan berbu mudah dicari, kawan yg satu itulah sukar dicari. So, bersyukurlah ade kawan yg cmtuh. Aku tumpang gembira :)

Farah Hanis said...

nice entry.moga dapat jadi kawan yang baik :) done follow u~~

http://raksasapurple.blogspot.com/

emira shafiqa said...

hye , fiqah here . nice blog.sory if menganggu . fiqa dh tinggalkan jejak disini dan telah meng-follow anda. if you don't mind, follow me back yeahh :)