Follow-Follow

17 October, 2011

PSSP3SNM (Persatuan Seni Silat Perguruan 3 Serangkai Negeri Melaka)

Assalamualaikum guys..
boring,,,
so aku amek kesempatan ini ,,

untuk menceritakan tentang Persatuan Silat yang telah lama aku sertai
Ye,,
Persatuan Seni Silat Perguruan 3 Serangkai Negeri Melaka,,
Brape lame aku sertai xnak story ,,
yang aku nak story,

2 minggu lepas ade Festival Hang Tuah Melaka
dekat Istana Melaka..
aku da lupe bile tarikh dye,,
yang pasti hari Sabtu & Ahad

banyak persatuan Silat yang buat persembahan ,
bersempena dengan Festival tu,
termasok lah PSSP3SNM ,
so aku pown terlibat sekali,,

Haa,, ni pic time aku ngn PSSP3SNM
dekat Festival tu


certeka yang mane satu aku ?
haha,,
baris belakang , dua dari kanan, =)
hensem kan ? hehehe..
yang pasti, aku tengok banyak jugak budak silat lain yg handal2,, =)

aku sebenarnye da bersara daripd bersilat mase aku form 1 dulu..
sbb msalah kesihatan,,

tapi aku mula aktif balek tahun lepas , ..
aku pown x tahu knpe...
mybe sbb aku da sihat kot.. =)
tp bukan sepenuhnya..

ouh !!
lupe nak gtwu,,
dalam festival ni , aku dapat tempat kedua,
Anugerah Kapten Terbaik,

yeah,
aku kapten .. =) ..

keyh la,,
tu je aku nak share, 

da maghrib ni,,
nak solat ,, =)

bye2 guys...


Enjoy u'r Life keyh --- AkhiRoyz Fadzil 

No comments: