Follow-Follow

17 October, 2011

Malas =="



Assalamualaikum & salam sejahtera guys2 semua,,
hari ini aku x pergi skola ,
weyh  bukan sebab aku malas la,

tp xde orang nak kejut aku pagi tadi,
haish,,semua tdo lena je ...= ="
aku rase da macam cuti skola pulak,,

ish3, 
anyway , aku x dapat nak on9 pagi td, coz 
CELCOM BROADBAND ni akan ade masalah bile hujan 
dekat taman aku ni plak hujan lebat , 

bengang seyh aku,
tapi xpela..
so aku nak kowang sume teka,
agak2 ape aku buat bile 
HUJAN LEBAT & CELCOM BROADBAND aku rosak ???

Haha , 
Jawapan dye ,,

--------------------------------------
aku TIDOWH ..
haha..
bez siot tido hujan2 ni...

sejuk je =)

kowang jgn amalkan macam aku ni ye..
aku ni penat coz bnyak aktiviti kat luar tiap2 hari minggu,
tu yang aku penat sangat tuwh
,,

da la ,, 
mata aku da macam ade besi skrg ni , 
NGANTOK seyh ..
rase macam nak tido lagi..

hee.. 
aku da bnyk merapu ni..
kowg layan je ..
bengong..haha...

da2 , aku nk tido ,,,
bye2 Guys..


enjoy u'r life keyh -    AkhiRoyz Fadzil =)

2 comments:

fidah adie said...

haha..baru je nak jwb teka teki tu td :P...knp ek kalau hujan mesti best tdo?ha..jwb-2..haha..

Royz said...

Sebab kan sejuk , mesti boleh tido lena punye , hehe , jgn amalkan ..
nnti gemok .. =)