Follow-Follow

15 October, 2011

Layan sajaLAH ..

Assalamualaikum semua.. 
sihat tak ?
keyh2 , sekarang kowg tengok gambar ni jap ea.. 




Haha.. ade macam muke kowang kalaw putoz cinta x ?

da , sekarang aku nak share lagu yang aku cipta sendiri..

tajuk dye - Di MANA KESETIANMU ..

aku pown x ingat bila aku cipta lagu ni,,

arh,, kowg layan je la ,,

DI MANA KESETIANMU - 
hehe..

INTRO ; Am F G E


Am F G E

Saat ini ku kehilangan mu
Ku kenangkan kenangan yang lalu
tanpa dirimu disisikU
resahku tanpa hadirmu

BRIDGE ; Am F G E

Am F G E

mengapa mudahnya kau berjanji
dan tak mampu untuk kau kotai..
betapa hancurnya hatiKU
bagaikan ditusuk duri rindu , ohh..

F G E Am

ku mohon kau mengerti, tabahkanlah hati
mengapa runtuh setiamu
sia - sia saja pengorbananku
sekuat semampuku

AKU PASRAH apa yg terjadi
namun hatiku x mampu
menahaN sebak ini
air mataku mengalir


F G AM

semuanya keranamu - X3
hatiku hancur....


LIRIK    ; AKHIROYZ FADZIL
LAGU     ; AKHIROYZ FADZIL
anyway , aku terletak chord gitar skali..
kalaw pandai 2 try le main..
kalau x , buat bodoh je keyh..
haha...

keyh la,, ENJOY U'R LIFE..
BYE2...          - AkhiRoyz Fadzil

7 comments:

Bilal binti Robah said...

nais bro
keepitup!

<3

Royz said...

Oryte ..
har har , thnks..
anyway , da follow blog ni x ?

fidah adie said...

wah! pandai buat lagu..lepas nie boleh lah bt lagu untuk artis.. c:

Royz said...

xde la sampai buat lagu untuk artis ,
jaz untuk sendiri2 & suke2 je .. =)

IsmahFirzanah said...

lagu untuk sape nih ?

Royz said...

lagu untuk awaklah IsmahFirzanah.. :)

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik