Follow-Follow

16 October, 2011

Guitarist =) ..

Assalamualaikum alls reader ,
hari ni aku nak cerita pasal gitar ..

Keyh2 , ni gitar aku ..
hehe..

Guys , 
orang cakap kalaw pandai main gitar 2 macho ?
yeke ?
biase2 je la..

kalaw macam aku
aku memang da lame pandai gitar , 
dari aku darjah 5 ,

2 pown bukan sebab ade sape2 ajar ,
aku belajar sendiri kat rumah..
gune buku chord ,,

time 2 pown aku bukan nye pandai main sgt
jaz basic2 dye je aku reti..
then aku jadi active ngn gitar ni mase aku form 1,,

aku belajar lebih mendalam ,
sehingga ke tahap leaadd gitar
time 2 la aku betol2 da pandai gitar ,
(konon expert la ni)
haha

nasihat aku la, 
kalaw kowg betol2 minat nk belajar gitar,
jgn belajar sowg2 macam aku,
susah,, aku ni pandai sebab 2 senang dapat ,,hee

kowg suroh la sape2 yg pandai main gitar 
ajar kowg ye..
then barulah kowg beli buku Chord Guitar & Scales
buku 2 jaz sebagai sokongan tambahn je,,

mane la twu member yg ajar kowg 2 tibe2 busy,,
so kowg try la siket2 
belajar sendiri gune bku 2 keyh..

hee, keyh la,,  2 je aku nk update hari ni, ngantok r 
ase nk tido je ..
keyh la...
bye2..
=)


enjoy u'r life keyh       - AkhiRoyz Fadzil

4 comments:

iDa said...

bestnyer pndai men gitar

Royz said...

Berlajar la :D

fidah adie said...

haha..sy pernah blajar main gitar..tapi xmsk di ajar..haha..

Royz said...

belajar x serius la tu kan ? =)